نشر 100 برگ

نشر 100 برگ

حسین مهتدی
دکترای زبان و ادبیات عربی
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
mohtadi@pgu.ac.ir

پیوندهای روزانه

این کتاب از بهترین کتابهایی است که در زمینه آموزش و حفظ لغات عربی تالیف شده است. شما در این کتاب با استفاده از تصاویر جذاب از اشیاء، اجسام و اماکن مختلف نام هرکدام از آنها را به عربی یاد می گیرید. به عنوان مثال تصویری از آشپزخانه را همراه با تمام لوازم مورد استفاده در آن را می بینید که نام هرکدام از آنها به عربی در کنارش نوشته شده است. تصاویری به همین صورت از خانه، باغچه، خیابانها، مدرسه، اعداد، انواع پوشاک و لباس، آب و هوا، خوراکی ها و میوه ها، ورزشها، شهربازی، فروشگاه، مزرعه، فرودگاه و... وجود دارد. علاوه بر آن نحوه تلفظ هر کلمه هم با حروف انگلیسی در کنار آن نوشته شده است.
این روش علاوه بر اینکه باعث بهبود روند یادگیری و تثبیت لغات در حافظه می شود فرایند حفظ لغت را برای شما تبدیل به یک کار جذاب و تفریح گونه می کند. در این کتاب 1000 لغت پرکاربرد عربی را می توانید یاد بگبرید و در مکالمات روز مره آنها را استعمال کنید.
یکی از بهترین راههای استفاده ازینگونه کتابها این است که آن را پرینت کرده و به دیوار اتاقتان بچسبانید تا همیشه و در همه حال لغت یاد بگیرید.

 برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

  • حسین مهتدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی